سلام و رحمت خدا بر شما که اینجا رو می‌خونید

 

ما  به تازگی فصل چهارم و فعلا آخرین فصل از سریال this is us رو تموم کردیم و به دلایل زیادی دلم می‌خواست که به شما توصیه ش کنم. خب وقتی سریالی رو توصیه می‌کنم واضحه که از محتوا و کلیت اون سریال خوشم اومده. اما فقط این نیست. اگر از دسته افراد مذهبی هستید و خیلی دلتون میخواسته کنار همسرتون یه سریال خوب ببینید ولی هرلحظه نگران صحنه‌هایی که ممکنه چشم‌هاتون رو به گناه بندازن نباشید، این سریال بهترین گزینه برای شماست. سریالی که مهر و محبت و وفاداری رو به مخاطبش یاد میده و مفهوم خانواده رو خیلی خیلی بهتر از اهالی فرهنگ و تربیت کشورمون جا میندازه و ارزشش رو یاداوری میکنه. به نظر من که اگه این سریال از صدا و سیما پخش میشد خیلی میتونست اثرگذار باشه روی جامعه. من که خیلی دوسش داشتم و از دیدنش لذت بردم و یاد گرفتم... 

شما اگه سریال خوبی میشناسید که ما بتونیم باهاش به روند سریال دیدنمون با هم ادامه بدیم خیلی ممنون میشم معرفی کنید.