بسم الله 

امیدوارم که سالی که گذشت براتون پر از توفیق بوده باشه، و سال پیش‌رو رو با انرژی و امید و نشاط شروع کنید. به قول یه بزرگواری شاید برای بعضی‌ها اون شروع سال از شب قدر جایگاه مهم‌تری داشته باشه، که اونم نزدیکه و خونه‌تکونی دل رو باید براش شروع کنیم ... 

هرکسی نقطه ضعف‌هایی داره که خودش بهتر می‌دونه و خدای خودش، یکی از نقطه ضعف‌های اساسی‌ای که من با ورود فاطمه‌جانم به زندگیم دچارش شدم بی‌برنامگیه، انقدر همه چیز هیجانی و در لحظه پیش میره که من توان برنامه‌ریزی رو نداشتم و این موضوع باعث شده احساس کنم زندگی از دستم در رفته و به سبک هرچه پیش آید خوش آید تغییر شکل داده، الحمدلله رب العالمین که من رو با خانومی آشنا کرد که مطالبی که آموزش میده برای من مثل آب خنک توی گرمای تابستونه، هی میخواستم بیام در موردش بنویسم ولی فرصت نکردم، تا حالا آموزش ریز به ریز برنامه‌ریزی زندگی رو با دیدگاه سبک زندگی اسلامی دیده بودین؟ تا حالا دیده بودید کسی توی برنامه‌ریزی دقیق روزانه، ویژگی‌های مذهبی شما رو لحاظ کنه؟ واقعا چی بهتر از این؟ اگه این ایام تعطیلات فرصتی دارید برای یاد گرفتن پیشنهاد من به شما، گوش کردن همین دوره ست. آدرس کانالشون توی ایتا و بله و تلگرام یکیه : 

manebabarname 

لطفا یادگیری مطالب رو از ابتدای کانال شروع کنید. یه خصوصیتی که این خانوم دارن اینه که بسیار آهسته و شمرده مطالب رو میگن، برای من که خیلی فرصت کمی دارم یه خرده پیش رفتن با این سرعت سخته، برای همین صداها رو روی گوشی ذخیره میکنم و با سرعت دو و نیم برابر گوش میکنم و سریع یادداشت برمیدارم. اینطوری هر جلسه زمان خیلی کمتری ازم میگیره. 

شما هم اگه تجربه ای برای برنامه‌ریزی موفق و منعطف دارید به ما بگید:)