سلام و عرض ادب به همه همراهان بزرگوار 

برای کسانی که شاید اولین بار باشه به این وبلاگ سر میزنن عرض کنم که ما با جمعی از دوستان یه پویش کتابخوانی پربرکت داریم که با مشورت اعضای گروه کتابی رو انتخاب می‌کنیم، در طی مدت زمان مشخصی کتاب رو میخونیم و بعد در موردش با هم صحبت می‌کنیم. 

شروع کارمون با توجه به فرموده رهبری در راستای توجه به کتاب‌های دفاع مقدس بود. بعد از مرحله اول (کتاب آرام جان) از دوستان نظرسنجی شد و هیچ نظر مخالفی درباره ادامه طرح با همین موضوع داده نشد، پس تا اینجا مطمئنیم که مرحله دوم رو هم با همین موضوع ادامه میدیم. 

اما در مورد انتخاب کتاب، هیچ دو نفری از بزرگواران یک کتاب مشترک رو پیشنهاد نکردن، بنابراین من از بین همه کتاب های پیشنهاد شده کتابی رو که احساس کردم بیشتر می‌تونه با فضای فعلی گروه هم‌خوانی داشته باشه رو انتخاب کردم. به نظر من کتاب خط مقدم نوشته خانم غفارحدادی درباره شهید طهرانی مقدم پیشنهاد خوبی بود، هم از جهت موضوع (میتونه سکوی پرش و انرژی بخش خوبی برای این جمع جوان باشه) و هم اینکه در طاقچه بی‌نهایت قابل دسترس هست. 

لطف کنید موافقت یا مخالفت خودتون رو اعلام کنید و بفرمایید با توجه به صفحات بالای کتاب چه چاره ای به ذهنتون می‌رسه. چون طبق روال قبلی که روزی ده صفحه بود تموم کردن کتاب نزدیک دو ماه طول میکشه، و افزایش صفحات هم ممکنه باعث عقب موندن عده ای بشه. 

پیشنهاد خود من چند بخشی کردن کتابه، مثلا در سه موعد گزارش بدیم خونده‌هامون رو. میشه کنارش تعداد صفحات رو هم کمی بیشتر کرد، مثلا پونزده صفحه. تصمیم نهایی رو بر اساس نظر اکثریت میگیریم ان شاء الله. 

 

پ.ن : بابت فاصله ای که بین کتابا افتاد عرض کنم که احساس کردم با توجه به کامنتای پست قرعه کشی، یه سری از دوستان مشغول اعتکاف و ... هستن، منتظر شدم همه دوستان پست رو ببینن. 

پ.ن ۲: نظرات این پست به منزله اعلام آمادگی برای مرحله بعده :)

 

پ.ن۳: تا اینجا که دارم این پی نوشت رو می‌نویسم نظرات مخالف به خاطر حجم زیاد کتاب بیشتره، ببینیم در ادامه چه اتفاقی میفته