سلام. الهی که حال دل همه‌تون خوب باشه...  

من عاشق کتابام، یه زمانی که سنم کمتر بود عاشق تنهایی بودم که بشینم کتاب بخونم، اما الان دیگه نیستم. دلم میخواد فاطمه و همسرم باشن ولی بذارن من کتاب بخونم. که البته محاله

کتابای روانشناسی رو دوست دارم، قبل از اومدن فاطمه قرار بود تغییر رشته بدم به روانشناسی و کنکور بدم اما خب پروژه نیمه کاره موند... یه مدتی فرصت کتاب خوندن رو‌به کل از دست دادم ولی جدیدا شروع کردم از طاقچه کتاب میخونم، چون فرصت کتاب خوندنم آخر شباست و نمیشه کتاب کاغذی خوند توی تاریکی... 

 

بازم سنم که کمتر بود خیلی کتاب دفاع مقدس میخوندم، از اسرا، شهدا، جانبازا... ولی بعد یه مدتی دیگه نخوندم، خیلی وقته دیگه کتابی از شهدا نخوندم، دلیلش رو بعدا میگم.

 

دیروز یه بخشی از صحبتای رهبری برای مردم قم رو دیدم که گفته بودن: 

 

🌸«بنده باز هم برای چندمین بار سفارش میکنم شرح حال این خانواده‌های شهدایِ دوران دفاع مقدس یا دفاع از حرم اهل‌بیت را بخوانید، ببینید چه سختی‌هایی را اینها متحمل شدند.»

دلیل نخوندنم رو توی پست بعدی میگم، ولی شما اگر حوصله کردید بهم بگید از این مدل کتابا میخونید؟ بهترین کتابی که توی این حوزه خوندید و دلتون میخواد به بقیه پیشنهادش بدید کدوم کتابه؟ 

 

پ.ن: لطفا پست بعدی رو بخونید