دزیره

خُفته ست در تنم هَمه رگ‌های آرزو ...

دزیره

خُفته ست در تنم هَمه رگ‌های آرزو ...

دزیره

از هر گلوله یک پرنده کشته می‌شود
هزار پرنده پرواز می‌کنند...

ده غلط مشهور درباره اسرائیل

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ

سلام به همه همراهان پویش کتابخوانی

امروز پایان دوره پنجم کتابخوانی‌مون بود، اگر کتاب رو خوندید لطفا معرفی‌تون رو منتشر کنید. البته می‌دونم که معرفی نوشتن از این کتاب یه خرده سخته ولی شما از پسش برمیاید.

پ.ن: خانومای محترم :) اگر با ایجاد یه گروه کتابخوانی توی ایتا موافقید لطفا بهم خبر بدید 

 

 

خانوم‌سین 

مثل‌دال

  • ۰۲/۰۹/۲۰
  • De sire

نظرات (۳)

سلام و خداقوت از طرف جامانده‌ای کم‌توفیق به همه‌ی همراهانِ عزیز پویش :) 

متأسفانه به دلایل کم‌وبیش موجهی از این پویش جا موندم و هیچ‌رقمه نتونستم خودم رو بهتون برسونم

دوست داشتم مثل دوره‌های قبل شرکت می‌کردم، امیدوارم بتونم کتاب رو تموم کنم...

پاسخ:
سلام عزیزدلم ... قطعا که شما کم توفیق نیستی به دلایل واضح 
منتظر هستم که پستت رو اینجا لینک کنم :)

با سلام و سپاس و خداقوت

من هم اگرچه توفیق همراهی نداشتم، اما مطلب کوتاهی نوشتم و منتشر کردم.

پاسخ:
سلام و ادب 
خیلی ممنونم که لطف کردید و همراه بودید 

سلام

من موافقم 👌🏼

پاسخ:
سلام عزیزم 
خیلی هم عالی 
تا اینجا با دوستی که توی خصوصی گفتن سه نفر میشیم :)